I.N.P.P.A. organizează Conferinţa cu tema „Procedura de achiziţie publică”

feature photo

Conferinţa se organizează în data de 6 noiembrie 2010, la sediul central, coordonator fiind judecător Horaţiu Pătraşcu. Înscrierile se fac la secretariatul I.N.P.P.A. din Bucureşti, Calea Văcăreşti nr. 185, sector 4 (sediul Universităţii Nicolae Titulescu) sau pe e-mail la adresa office@inppa.ro.

Avocaţilor definitivi li se va recunoaşte pentru participarea la conferinţă un număr de 10 ore de pregătire profesională continuă.
Avocaţii care doresc să prezinte în cadrul conferinţei puncte de vedere în calitate de referenţi cu privire la tematica detaliată mai jos sunt rugaţi să comunice secretariatului I.N.P.P.A. aceste intervenţii în scris, până cel târziu în data de 1 noiembrie 2010.
Taxa de participare este de 100 lei.

Programul conferinţei:
9:30 – 9:45: Deschiderea Conferinţei. Alocuţiunea directorului executiv al I.N.P.P.A.
9:45 – 11:00: Modificările aduse O.U.G. nr. 34/2006 prin O.U.G. nr. 76/2010 publicată în M.Of. nr. 453/02.07.2010 Identificarea unor aspecte procedurale legate de aplicarea modificărilor aduse procedurilor de achiziţie prin noul act normativ
11:00 – 11:15: Pauză de cafea
11:15 – 13:00: Procedura de soluţionare a contestaţiilor în faţa Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Identificarea părţilor şi implicaţiile asupra stabilirii cadrului procesual. Suspendarea procedurii de atribuire. Aspecte procedurale legate de aplicarea procedurii administrativ-jurisdicţionale. Soluţiile ce pot fi dispuse de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Consecinţele în planul procedurilor de achiziţie publică. Căi de atac împotriva deciziilor Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
13:00 – 14:00: Pauză de prânz
14:00 – 15:30: Judecata în faţa instanţelor de contencios administrativ a plângerilor formulate împotriva deciziilor Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Soluţionarea litigiilor atunci când partea nu urmează procedura administrativ-jurisdicţională sau când renunţă la procedură. Celeritatea soluţionării unor astfel de cauze. Aspecte de procedură.
15:30 – 15:45: Pauză de cafea
15:45 – 16:30: Întrebări din partea participanţilor. Concluziile Conferinţei. Închiderea Conferinţei.

Precizări:
• Temele luate în discuţie în cadrul conferinţei vor fi abordate interactiv, astfel încât prezentarea de către participanţi a unor speţe relevante sau în care au fost date anumite interpretări ce prezintă interes pentru participanţi, din practica Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor şi nu numai, ar fi deosebit de utilă.
• Agenda poate suferi anumite modificări în funcţie de modul de desfăşurare a discuţiilor, în condiţiile în care interesul pentru anumite subiecte suscită dezbateri ce depăşesc timpul alocat.
• Participanţii pot adresa orice întrebări pe care le consideră necesare cu privire la problematica ce formează obiectul dezbaterilor.

Sursa: I.N.P.P.A.

Adauga un comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close